Програма з "Історії корекційної психопедагогіки"
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- специфіку предмета, завдання та методи історії корекційної психопедагогіки в системі гуманітарних наук;
- основні шляхи та закономірності розвитку виховання та навчання дітей з вадами психофізичного розвитку;
- сучасні форми виховання та корекційної діяльності у роботі з дітьми з психофізичними вадами;
- погляди та спадщину найвидатніших представників олігофренопедагогіки;
- витоки історії корекційної психопедагогіки й процес її розвитку, що впливають на формування світогляду майбутніх спеціалістів;
уміти:
- застосовувати кращі здобутки корекційної психопедагогіки у своїй майбутній професійній діяльності;
- критично ставитись до спадщини олігофренопедагогіки, що буде утримувати майбутнього педагога від консерватизму і рутини, а також від псевдоноваторства в роботі;
- послуговуватися методами ретроспективного аналізу явищ і фактів в історії корекційної психопедагогіки;
- давати принципову оцінку різним концепціям i теоріям корекційної психопедагогіки;
підтримувати й формувати сприятливий для успішної корекційно-педагогічної діяльності соціально-психологічний клімат у колективі